من به دنبال نگاهی هستم...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

من به دنبال نگاهی هستم...

من نه عاشق هستم

 

     و نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من

 

    من خودم هستم و تنهایی و يك حس غريب 

 

             كه به صد عشق و هوس مي ارزد

 

 من نه عاشق هستم

 

               نه دلداده به گيسوي بلند و نه آلوده به افكار پليد

  

       من به دنبال نگاهي هستم

 

    كه مرا از پس ديوانگي ام مي فهمد!!

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت15:04---4 ارديبهشت 1393
هر شب نبودنت هزینه ی بالایی دارد..
یک بسته زغال
دو بسته توتون
سالها سرفه...


ترلان
ساعت14:53---2 ارديبهشت 1393
چه فرقی دارد...!!!
ماندن یا رفتن
وقتی که
نه کسی از ماندنت خوشحال می شود
و نه کسی از رفتنت ناراحت


مائده
ساعت22:09---1 ارديبهشت 1393
امروز باز هم دیدمش؛





دست در دست او...





خدایا





چطور فراموش کنم روزی این دست ها





اشکهایم را پاک میکرد...


hadi
ساعت21:26---1 ارديبهشت 1393
لایک...
عالی بود...


atefeh
ساعت20:33---1 ارديبهشت 1393
چـرا مــرا خــاک نمی کنید ؟!

تـنــــم سـرد است !

ســــــــــرد ...

احـساســــاتـم یـخ زده ...

قلبــم نمیـزنـد ...

مـغزم فـاسـد شده است ...

فقط نـفـس میکشم ...

فقط اکسیـژن هوا را حــرام میکنم !

در خـاک به سـر بردن میان کــرم ها برایم ارزشش بیشتر است !

دیگر از زنـدگــی کردن در کنار چیز هایی که اسمشان را گذاشته اند

آدم متـنـفــــرم !!

مــتــنــفــــــــــــــــــ ر ...



atefeh
ساعت20:15---1 ارديبهشت 1393
همیشـہ باید کسی باشد

تا بغض‌هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات

بفهمد

باید ڪسے باشد … …

ڪـہ وقتے صدایت لرزید بفهمد

ڪـہ اگر سڪوت ڪردی، بفهمد …

ڪسے باشد ڪـہ اگر بهانه‌گیر شدے

بفهمد

ڪسے باشد ڪـہ اگر سردرد را بهانـہ

آوردے براے رفتن و نبودن بفهمد

بـہ توجهش احتیاج دارے

بفهمد ڪـہ درد دارے ڪـہ زندگے درد دارد

ڪـہ دلگیرے

بفهمد ڪـہ دلت براے چیزهاے ڪوچڪش

تنگ شدـہ است

بفهمد ڪـہ دلت براے قدم زدن زیرِ باران

برایِ بوسیدنش برایِ یڪ آغوشِ گرم تنگ

شدـہ است

همیشـہ باید ڪسے باشد همیشه…!


atefeh
ساعت20:13---1 ارديبهشت 1393
تـ ـو بـہ مـَ ـن هيـچ בيـ ـنـے نـَבآرے ... هيچـ ـے ..


اَگـہ عـ ـآشـِقـِت شـُבَم ... خـ ـوבَم خـ ـوآسـ ـتـَ ـم ...


اَگـہ هـَمــہ בُنيـآمـ ـو بـآ تـ ـو سـآخـ ـتَـم ...


خـ ـوבَم خـ ـوآسـ ـتـَ ـم ...


اَگـہ بـَعـב اَز رَفـ ـتـَنـِت هـَميـ ـن خيآلـِتـ ـَم بآ בُنيـآ عـَوَضنمـيكـُنـَ ـم ...


خـ ـوבَم خـ ـوآسـ ـتـَ ـم ...


وَلـے تـ ـو مـَבيـ ـونـے بـہ هـَمـہ كـَسآيـے كـہ بـَعـב از تـ ـو ...


اَز تـَہ دِل بـِهـِ ـم گـُفـ ـتـَن : בوسـ ـتـِت בآرَم ...


وَ مـَ ـن پـ ـوزخـَنـב زَבَم و رَב شـُבَم ...


چـ ـون בيگـہ ايـ ـن حـَ ـرف و بآوَر نمـے كـُنـَ ـم ...




شهرزاد
ساعت20:12---1 ارديبهشت 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 15:46 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه